Regulamin sklepu NoNo store
Sklep internetowy działający pod adresem nono-store.pl jest własnością firmy OJ DESIGN. , z siedzibą w Witkowie przy ul. Jana Pawła II 16c 62-230 Witkowo.
Numer NIP: 7842320163
REGON : 301429813 , zwaną dalej „Sprzedawcą”.
Rachunek bankowy: m bank 54 1140 2004 0000 3902 6880 0500
Dane korespondencyjne: Oj Design ul. Jana Pawła II 16c, 62-230 Witkowo
Dane kontaktowe: Telefon: (+48) 690 662 465 , sklep@nono-store.pl
Niniejszy regulamin sklepu internetowego, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady działania sklepu internetowego prowadzonego pod nazwą nono-store.pl pod adresem internetowym www.nono-store.pl, zwanego dalej „Sklepem”, oraz warunki zawierania i realizacji umów sprzedaży z nabywcami za pośrednictwem Sklepu.
Niniejszy Regulamin staje się częścią umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą oraz klientem Sklepu, zwanym dalej „Nabywcą”.
- Postanowienia ogólne
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest:
a) wypełnienie formularza zamówienia – dla Nabywców nie korzystających z usługi konta w Sklepie, bądź
b) złożenie zamówienia po zarejestrowaniu się do usługi konta Sklepu - Nabywcą produktów dostępnych w Sklepie może być tylko osoba pełnoletnia, będąca konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego (dalej „Nabywca”).
- Sprzedawca realizuje zamówienia tylko na terenie Polski. W indywidualnych przypadkach, po uprzedniej akceptacji Sklepu możliwa jest wysyłka towaru do krajów Unii Europejskiej, wyłącznie poprzez firmę kurierską.
- Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowanych w Sklepie nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest:
- Oferta Sklepu
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Ceny towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich. Ceny zawierają podatek VAT, nie zawierają jednak danych dotyczących kosztów wysyłki, które zostaną skalkulowane i podane do wiadomości Nabywcy przed finalnym zatwierdzeniem zamówienia, wraz z wszystkimi innymi dodatkowymi kosztami (o ile takie wystąpią). Cena prezentowana przy danym produkcie jest wiążąca dla Nabywcy w momencie złożenia przez niego zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów podanych w ofercie, co nie może jednak negatywnie wpływać na dokonane zamówienie.
- Ilość i rodzaj towarów oferowanych w Sklepie są zmienne i podlegają stałej aktualizacji.
- Ilość towarów objętych ewentualną promocją w Sklepie jest ograniczona. Ich sprzedaż realizowana jest na podstawie kolejności zamówień potwierdzonych przez Sklep, aż do wyczerpania zapasów.
- Każdy towar zakupiony w Sklepie, zgodnie z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa jest fabrycznie nowy, wolny od wad i posiada oryginalne metki.
- Jeżeli towar posiada gwarancję producenta lub importera, Nabywca wraz z towarem otrzyma stosowny dokument gwarancyjny. Nabywca może również w każdym momencie zapytać Sprzedawcę o warunkach gwarancji wysyłając w tym celu wiadomość e-mail pod adres: sklep@nono-store.pl
- Realizacja zamówienia
- Przed finalnym złożeniem zamówienia Nabywca będzie mógł zapoznać się z informacją dotyczącą składanego zamówienia, która obejmować będzie m.in. poszczególne elementy zamówienia (towary) oraz wszystkie koszty obciążające Nabywcę, w tym cenę jednostkową oraz łączną (tj. z podatkiem), wartość ewentualnych upustów oraz dokładne koszty dostawy.
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wygeneruje informację o szczegółach zamówienia, która zostanie przesłana na adres mailowy Nabywcy podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie. Nabywca zobowiązuje się uiścić kwotę pieniężną dotyczącą złożonego zamówienia, na warunkach i w terminach wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Czas realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania zamówienia do wysyłki. Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie:
a) 48 h od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pośrednictwem Dotpay.
b) 48 h od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto rachunku bankowego Sprzedawcy. - W przypadku towarów, które w opisie posiadają informację o terminie sprowadzenia towaru z magazynu zewnętrznego lub od importera, przykład informacji: “Dostępność: wysyłamy 3-5 dni”, bądź “Dostęność: wysyłąmy w 48h” (h, oznacza ilość godzin.) – czas realizacji zamówienia wydłuża się o najdłuższy czas podany w opisie zamówionych produktów. Do wszystkich pozostałych towarów, które nie mają żadnej z powyższych informacji zastosowanie ma czas realizacji z pkt. 3.3.
- Zamówienia dokonane w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy są realizowane w przeciągu 48 h licząc od pierwszego dnia roboczego, jednak z pominięciem kolejnych dni ustawowo wolnych od pracy.
- W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu w magazynie Sprzedawcy lub wyczerpania asortymentu, Nabywca zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
- Zamówienie jest uznawane za ważne i wiążące tylko, jeżeli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Nabywcę i wysłany do Sklepu przy wykorzystaniu systemu rejestracji lub mechanizmów zawartych na stronach Sklepu, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej.
- Korektę do zamówienia Nabywca może wprowadzić wyłącznie przed jego zatwierdzeniem do realizacji przez Sprzedawcę, co nie wyłącza prawa Nabywcy do odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami prawa. Nabywca powinien złożyć korektę zamówienia drogą mailową, a do swej ważności korekta taka musi zostać potwierdzona mailowo przez Sprzedawcę.
- Zamówienie wysłane przez Sprzedawcę nie może być anulowane z zastrzeżeniem wypadków opisanych w niniejszym Regulaminie.
- W indywidualnych przypadkach, zaakceptowanych przez Sprzedawcę można także anulować zamówienie opłacone lecz jeszcze niewysłane przez Sprzedawcę.
- Po wysłaniu zamówienia do Nabywcy, Sklep powiadomi o tym Nabywcę za pomocą e-maila.
- Koszt i sposób dostawy
- Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą:
– Kuriera DHL - Koszt przesyłki ponosi Nabywca, który jest informowany o całkowitym koszcie dostawy przed finalnym zatwierdzeniem danego zamówienia. Informacje o zamówieniu oraz koszcie dostawy zamówienia zostaną również wysłane do Nabywcy drogą e-mailową, po złożeniu zamówienia na adres podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie.
- Nabywca w miarę możliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas jej odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Nabywca w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić protokół reklamacyjny oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
- Koszt dostawy zagranicznej jest ustalany indywidualnie, wg taryfikatora firmy kurierskiej. Sprzedawca nie realizuje przesyłek zagranicznych za pobraniem.
- Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą:
- Sposoby płatności
- Nabywca może dokonać płatności w następujący sposób:
– Przelewem na konto bankowe : PKO BP 17 1020 4115 0000 9902 0171 2348 - tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia.
– Poprzez bezpieczny system Dotpay (Dotpay.pl) - Po otrzymaniu zapłaty Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji za pomocą wiadomości e-mail. W przypadku braku wpłaty należności na rachunek bankowy sprzedawcy w przeciągu 5 dni roboczych liczonych od dnia wysłania Nabywcy wiadomości podsumowującej zamówienie, o której mowa w pkt 3.2 powyżej, zamówienie będzie uznawane za niezłożone.
- Nabywca może dokonać płatności w następujący sposób:
- Odstąpienie od umowy
- Nabywcy przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy w terminie 15 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem, bez podania przyczyny. Odstąpienie jest możliwe tylko w przypadku gdy rzecz nie jest zniszczona lub uszkodzona z powodów leżących po stronie Nabywcy w stopniu większym niż wynikającym ze zwykłego zarządu, tj. korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Nabywca powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w formie oświadczenia:
- a) drogą e-mailową na adres: sklep@nono-store.pl z tytułem „ ODSTĄPIENIE OD UMOWY”. Prosimy o pobranie wzoru z internetu.
b) listownie na adres: OJ DESIGN ul. Jana Pawła II 16c, 62-230 Witkowo z dopiskiem : ODSTĄPIENIE OD UMOWY”. Prosimy o pobranie wzoru z internetu.
Każdorazowo, ze wskazaniem którego zamówienia lub których towarów odstąpienie dotyczy. Do zachowania tego terminu wskazanego w pkt 6.1. wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
∙ Nabywca powinien odesłać towar należycie zapakowany (tj. zabezpieczony przed uszkodzeniami), w miarę możliwości wraz z wszystkimi metkami w terminie 14 dni od dokonania odstąpienia w sposób wskazany w pkt. 6.2.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć odstąpienie od umowy niezwłocznie, licząc dnia otrzymania rzeczy lub dostarczenia do Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, przy poszanowaniu postanowień ust. 6.1 – 6.3. powyżej. Jeśli wszystkie okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim zostaną spełnione, zwrot należnych Nabywcy płatności nastąpi niezwłocznie przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Nabywca, chyba, że Nabywca wyraźnie wskaże dedykowany temu rachunek bankowy – w przypadku wątpliwości Sprzedawca skontaktuje się z Nabywcą w celu ich wyjaśnienia.
- Jeżeli Nabywca wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Nabywcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Nabywcy lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
f) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
g) zawartej w drodze aukcji publicznej,
h) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Nabywcy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.
∙ Reklamacje
- Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem, opóźnień w dostawie z winy Sklepu oraz innych przypadkach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji lub złego dopasowania towaru (o ile ma to zastosowanie).
- Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu oraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i żądaniem dotyczącym zakupionego towaru, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Nabywcy. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany do Nabywcy na koszt Sprzedawcy.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Reklamacje jak również towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: OJ DESIGN ul. Jana Pawła II 16c, 62-230 Witkowo z dopiskiem „REKLAMACJA”. Prosimy o pobranie wzoru reklamacji z internetu.
∙ Wymiana
- Nabywcy przysługuje prawo wymiany zakupionego towaru w terminie 15 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania wyraźnej przyczyny wymiany. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze wymiany towaru należy poinformować Sprzedawcę drogą e-mailową lub telefonicznie. Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.
- Wymieniany towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi metkami, wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura VAT) i wypełnionym formularzem „Reklamacja” .
- Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania wymienionego towaru w przeciągu 10 dni roboczych.
- Koszt związany z wysyłką wymienianego i wymienionego na nowy towaru ponosi Nabywca.
- Sprzedawca nie przyjmuje wysyłek za pobraniem.
- Towar podlegający wymianie należy wysłać na adres: OJ DESIGN ul. Jana Pawła II 16c, 62-230 Witkowo z dopiskiem „WYMIANA TOWARU”. Prosimy o pobranie wzoru z internetu.
∙ Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Nabywca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń od Sprzedawcy
- Szczegółowe informacje odnośnie zasad dostępu do procedur opisanych w ust. 1 dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej – lista powyższych jest dostępna pod następującym adresem internetowym: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Dodatkowe informacje przydatne dla Nabywcy w celu skorzystania z możliwości objętych niniejszym tytułem są dostępne pod następującymi adresami: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php oraz http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
∙ Ochrona danych osobowych
Ochrona danych osobowych
1 Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych Odbiorców
przetwarzanych w systemie Sklepu internetowego.
2 w każdym wypadku dotyczącym danych osobowych
kontakt z Administratorem danych może odbywać się za pośrednictwem
poczty tradycyjnej- na adres wskazany – poczty elektronicznej
sklep@nono-store.pl lub pod nr telefonu 690662465.
3 W Sklepie Internetowym Sprzedawca przetwarza dane
Odbiorców w zakresie niezbędnym do realizacji świadczonych usług.
4 Sprzedawca przetwarza:
– dane identyfikujące osobę (imię, nazwisko, NIP),
– dane kontaktowe (adres, nr telefonu),
– dane transakcyjne (nr rachunku bankowego w przypadku tej formy
płatności).
5 Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie:
– art. 6 ust. 1 lit. a RODO- w przypadku wyrażenia zgody na przedstawianie
informacje handlowe dotyczące usług i produktów,
– art. 6 ust. 1 lit. b RODO- w celu realizacji zamówienia,
– art. 6 ust. 1 lit. c RODO- w przypadku konieczności wykonania obowiązku
prawnego ciążącego na Sprzedawcy jako Administratorze danych (np. do
celów podatkowych),
– art. 6 ust. 1 lit. f RODO- w celach reklamowych i statystycznych
w związku z uzasadnionym interesem Administratora danych, zgodnie
z obowiązującą polityką prywatności.
6 Okres przechowywania danych osobowych jest uzależniony od podstawy
na jakiej
dane są przetwarzane. W przypadku:
– wyrażenia zgody- do momentu jej odwołania za pośrednictwem
poczty email na adres sklep@nono-store.pl∙
– realizacji zamówienia- przez okres jego realizacji lub najpóźniej do
momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń,
– wykonania obowiązku prawnego- przez okres wskazany we właściwych
przepisach,
– uzasadnionego interesu Administratora- do czasu zgłoszenia sprzeciwu
przez podmiot danych.
7 Odbiorcami danych osobowych są:
– Pracownicy Sprzedawcy,
– Podmioty zewnętrzne świadczące usługi outsourcingowe takie jak: poczta,
kurier, faktoring, księgowość, czy wsparcie IT, firma dropshippingowa
– Inni Administratorzy, np. Dotpay.pl, Paypal,
8 Sprzedawca nie udostępnia danych osobowych osobom trzecim.
9 Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę
przysługuje prawo:
– żądania dostępu do swoich danych osobowych w tym uzyskania ich kopii,
– ich sprostowania- w przypadku ich nieprawidłowości,
– usunięcia- w przypadkach przewidzianych prawem,
– żądania ograniczenia ich przetwarzania,
– ich przenoszenia.
10 Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
11 Dane osobowe podlegają profilowaniu w celach
reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisów Sprzedawcy
do zindywidualizowanych potrzeb Klientów, zgodnie z polityką cookies.
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca może dokonać zmian w niniejszym Regulaminie, o ile zmiany takie będą zasadne ze względu na np. ważny interes Sprzedawcy lub Nabywców, przy czym zmiany te nie mogą pogarszać sytuacji (praw) Nabywców. Zmiany Regulaminu w odniesieniu do Nabywców korzystających z usługi konta w Sklepie obowiązują od momentu zaakceptowania przez nich tak zmienionego Regulamin. Sprzedawca zastrzega, że w odniesieniu do Nabywców korzystających z usługi konta w Sklepie, pewne funkcje Sklepu lub nawet możliwość dokonywania zakupów w Sklepie mogą być ograniczone lub nawet niemożliwe do momentu akceptacji zmienionego Regulaminu, co jednak nie stosuje się do już zamówionych towarów.
- Niniejszy Regulamin jest dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie. Każdy Nabywca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu, a jego postanowienia stają się dla niego wiążące w chwili złożenia przez niego zamówienia w Sklepie lub odpowiednio zaakceptowania Regulaminu (w przypadku Nabywców korzystających z usługi konta w Sklepie).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy o prawach konsumenta, Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa.
- Dane właściciela sklepu: OJ DESIGN ul. Jana Pawła II 16c, 62-230 Witkowo
- NIP: 7842320163
REGON: 301429813
e-mail: olga.jackowska@nono-store.pl
kontakt: Telefon +48 690 662 465 - Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2015 roku.
Polityka dotycząca Cookies
Data ostatniej aktualizacji 25.05.2018 r.
Czym są cookies?
Cookies to małe pliki zawierające liczby lub litery, przechowywane w urządzeniach
użytkowników podczas korzystania ze stron internetowych lub aplikacji. Cookies
wykorzystywane są do zapewnienia przyjaznego korzystania z naszego Serwisu
poprzez zapamiętywanie Twoich preferencji. Na przykład, jeżeli dodasz produkt
do koszyka w sklepie internetowym, który odwiedzasz i nie dokończysz procesu
zakupu, podczas kolejnej wizyty na tej samej stronie, wcześniej wybrany produkt
wciąż będzie znajdował się w Twoim koszyku. W taki sposób
cookies są wykorzystywane do zapamiętywania Twoich preferencji.
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat cookies, odwiedź
adres: www.wszystkoociasteczkach.pl.
Dlaczego używamy cookies?
Cookies pełnią różne funkcje, ułatwiają poruszanie się po
Stronie i przechowują informacje o Twoich preferencjach,
po to by prezentować Ci odpowiednie treści oraz przyczyniać się do podnoszenia
jakości naszych usług.
Jakie rodzaje cookies i innych technologii wykorzystujemy?
Cookies stałe (persistent cookies) – ten rodzaj cookies jest
przechowywany w przeglądarce Twojego urządzenia i wykorzystywany zawsze,
gdy odwiedzasz nasz Serwis. Pomaga nam zapamiętywać Twoje
ustawienia i preferencje, po to by uczynić Twoją kolejną wizytę na naszej stronie
wygodniejszą. Na przykład, dzięki cookies nie będziesz zmuszony do ponownego
logowania. Podczas kolejnej wizyty będziemy również pamiętać o Twoich
preferencjach językowych.
Cookies tymczasowe (session cookies) – cookies tymczasowe
pozostają w archiwum cookies w Twojej przeglądarce do czasu, gdy nie opuścisz
naszego Serwisu. Informacje, które otrzymujemy dzięki wykorzystywaniu tego
rodzaju cookies pomagają nam analizować ruch sieciowy, umożliwiają
identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz umożliwiają
łatwiejsze poruszanie się po stronie.
Cookies reklamowe – ten rodzaj cookies pomaga nam dostarczać Ci
odpowiednie reklamy oraz umożliwia badanie efektywności kampanii
marketingowych reklamodawców poprzez analizowanie tego, w jaki sposób
reagujesz na kierowaną do Ciebie reklamę. Takie pliki pomagają nam na
przykład określić ile razy użytkownik kliknął w reklamę i odwiedził stronę
internetową reklamodawcy.
Co możesz zrobić aby usunąć, wyłączyć lub zablokować cookies?
Twoja przeglądarka internetowa zazwyczaj zapewnia Ci informacje na
temat tego w jaki sposób możesz odrzucić, usunąć lub zablokować cookies.
Poniżej znajdziesz odnośniki, które przekierują Cię do odpowiednich informacji
związanych z kilkoma, najbardziej popularnymi przeglądarkami:
Google Chrome
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Safari
Opera
Możesz zrezygnować z cookies podmiotów trzecich wykorzystywanych w Google
Analytics zmieniając ustawienia reklam albo przez narzędzie udostępnione tutaj:
https://adssettings.google.com
Możesz zrezygnować z cookies odpowiedzialnych za śledzenie
Twoich zainteresowań i umieszczanych przez dostawców treści reklamowych,
korzystając z następujących stron zarządzanych przez Digital Advertising Alliance:
http://youradchoices.com
http://www.youronlinechoices.com/pl/
http://optout.aboutads.info